MØD EN MEDARBEJDER
Pelle Jørgensen
IT-koordinator
Jane Stormly
Debitorbogholder
Jeg har været hos Bunzl i 6 år nu. Jeg elsker mit job, fordi jeg har en masse gode kollegaer og et godt arbejdsmiljø. Mit job udfordrer mig, og ikke to dag er ens. Efter mange år i branchen kender jeg kunderne rigtig godt, og den gode dialog med kunderne er med til at skabe de gode resultater.
Simon Eriksen
Teamleder på lageret
Jeg startede i Bunzl i 1997 som elev. I 2005 overtog jeg ansvaret for varemodtagelsen og alt drift på lageret, og det har jeg haft lige siden. Min rejse har været spændende og ikke to dage er ens. Det bedste ved mit job er mit team, som gør, at jeg går glad på arbejde hver dag. Bunzl har vist mig tillid fra første dag, og det er fedt!
Torben Vesterdahl
Produktchef
Her er dagene sjældent ens, når man sidder i maskinrummet mellem leverandører, salg og kunder. Heldigvis har vi en sund kultur og en masse hjælpsomme kollegaer, som står klar til at hjælpe, når hverdagen bliver for hektisk. Jeg har været her siden 2009, og jeg sætter stor pris på den fleksibilitet, som Bunzl tilbyder – det giver en god balance mellem arbejde og fritid.
Charlotte Grøn
Kundeservice/salgselev
Bunzl er en spændende og alsidig arbejdsplads, hvor man får masser af ansvar som elev. Læringskurven er stejl, og jeg får nye kompetencer og viden, som jeg kan bruge i mit videre arbejdsliv. Når jeg går hjem fra en arbejdsdag i Bunzl, så føler jeg, at jeg har gjort en forskel. Som elev i Bunzl bliver man lynhurtigt en del af det stærke sammenhold – og det er rigtig fedt at være en del af.
Gitte Klug
Customer Service Advisor
Jeg har været i Bunzl kundeservice i 14 år, og jeg er rigtig glad for min hverdag her med søde kunder og gode kollegaer. Jeg elsker at tale med vores kunder og give dem den helt rigtige rådgivning, når de ringer ind. Igennem årene har jeg også udviklet en stor forståelse for kundernes behov, og det er netop kunderne, der gør mit job som Customer Service Advisor interessant for mig.
Henriette Egtved Jørgensen
Customer Service Advisor
Jeg startede i Bunzl kundeservice i 2004 som Customer Service Advisor. Siden er jeg blevet en del af Bunzl E-Commerce gruppen, og det gør mit job ekstra spændende. Bunzl tager sig godt af sine medarbejdere, og jeg føler mig tryg og hørt i mit arbejde. Min arbejdsdag er alsidig, og vores virksomhed er i konstant udvikling, så det bliver aldrig kedeligt at være en del af Bunzl.